З 1 червня 2011 проїзний документ, придбаний за допомогою мережі Інтернет, обійдеться пасажиру дешевше, ніж придбаний у касі.

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир КОЗАК сьогодні на брифінгу.

Як пояснили в «Укрзалізниці», це стало можливе за рахунок зменшення комісійного збору з 12 до 3 грн.

Відео дня

Керівник «Укрзалізниці» відзначив, що зусилля залізничників будуть спрямовані на те, щоб вже цього року ввести систему продажу електронних квитків по всій країні. «Це означає, що пасажири більше не вистоюватимуть у чергах у каси, а зможуть у зручний для себе час перевіряти наявність квитків у потягах і одразу їх купувати», - сказав він.

Також «Укрзалізниця» вже розпочала працювати над організацією продажу квитків через квиткові автомати і над збільшенням термінів попереднього продажу проїзних документів з 45 до 90 днів.

Довідка УНІАН. 1-й етап програми з бронювання місць через Інтернет з подальшим оформленням квитка у касі Укрзалізниця ввела 22 грудня 2008 року. 2-й етап програми з оформлення проїзних документів через Інтернет, коли пасажир може сплатити через Інтернет повну вартість проїзду і послугу замовлення, було введено 30 березня 2009 року.

3-й етап запровадження електронного квитка - з жовтня 2010 року. Залізничники випробовують електронний квиток у потягу 166/165 Київ-Дніпропетровськ в реальних умовах. За наслідками випробувань буде ухвалене рішення про поширення продажу електронних квитків на інші потяги залізниць України.