
Оголошена 26 лютого ініціатива "Зроблено в Україні" стимулювала виробників і ритейлерів до розробки власних стратегій та пропозицій. Та поки хтось починає з маркування українських товарів на полицях, в мережі мультимаркетів "Аврора" вже з 2 квітня діє партнерський проєкт, корисний і виробникам, і споживачам.
У рамках спільної ініціативи компаній "Аврора" та "Абанк" покупцям надана можливість отримувати 5-відсотковий кешбек від вартості виробів, позначених в мережі дискаунтера спеціальним логотипом на ціннику (за умови оплати карткою Visa від "Абанку").
Треба зазначити, що в мережі "Аврора мультимаркет" особливу увагу приділяють українській продукції та підтримці вітчизняних підприємців вже давно: їхні товари позначаються у магазинах цінниками та шелфтокерами ще з 2022 року.
Зараз на полицях мережі "Аврора" понад 50 % товарів є продукцією від українських виробників і постачальників. А у контексті участі в ініціативі "Зроблено в Україні" компанія робить акцент на цих товарах у своїх соцмережах, інформацію про походження виробів надають цінники, POS-реклама у торгових залах, сканери-аврорчики. Таких пристроїв у мультимаркетах працює 23 тисячі, й щодня вони на запит покупців здійснюють 20 мільйонів сканувань.
Отже, спільний проєкт "Аврори", "Абанку" та "Visa" вже реалізується повною мірою й може звітувати про результати першого місяця роботи. За квітень 2024 року:
- Кількість чеків з кешбеком за українські товари у мережі "Аврора" з карткою Visa від Абанку - 107 251 шт.
- Загальна сума кешбеку, нарахована покупцям, становить 549 932.42 грн.
Нагадуємо, що промоакція триває до 31.05.2024. Детальні умови можна переглянути на сайті банку: a-bank.com.ua/avrorapromo та на сайті avrora.ua
"Аврора завжди активно взаємодіяла з українськими виробниками — від великих підприємств до місцевих виробників. Наразі наша співпраця та підтримка українського бізнесу має ще більше значення. Тому ініціатива з кешбеком — це ще один спосіб взаємопідтримки українців. Пишаємося результатами та продовжуємо працювати у цьому напрямку", — прокоментував результати першого місяця реалізації проєкту генеральний директор мережі мультимаркетів "Аврора" Тарас Панасенко.
"Абанк відразу оцінив перспективу ініціативи "Зроблено в Україні", оскільки це можливість розвивати та просувати українське. Саме тому ми першими запустили подібну ініціативу з "Аврора". Промоакція з кешбеком відкрила можливість для українців активніше знайомитися з українським виробником, обирати українське, і повертати за це гроші", — поділився враженням про результати співпраці заступник голови правління Абанку Євген Зайченко.