этот материал доступен на русском

BIC запускає інформаційну кампанію про наслідки використання неякісних кишенькових запальничок

12:00, 15 жовтня 2019
Різне
443 0
НК

Відомий виробник запальничок ВІС розпочав велику рекламно-інформаційну кампанію з метою інформування споживачів про ризики виникнення нещасних випадків при використанні запальничок, які не відповідають стандартам.

Такий нехитрий пристрій, як запальничка, насправді може приховувати в собі чимало небезпек навіть при правильному використанні.

Одна з причин цього - незадовільна якість дешевих виробів та підробок відомих брендів, якими заповнені українські магазини, ринки і кіоски.

Такі «запальнички» з легкістю спалахують навіть у стандартних ситуаціях.

Згідно з дослідженнями № BLT 258513/7B від 17.10.2018 та BLT 258513/8B від 16.10.2018, які проводилися компанією «SGS United Kingdom Ltd», близько 73% запальничок, які продаються на території Європи, а саме в Італії, Швейцарії, Німеччини , Болгарії, Іспанії і Великобританії, не відповідають міжнародному стандарту безпеки ISO 9994.

Саме тому метою рекламної кампанії BIC в Україні є інформування споживачів про старт продажів в Україні запальнички із захистом від дітей, та попередити споживачів про небезпеку використання запальнички, яка не була розроблена та виготовлена відповідно до міжнародних стандартів безпеки ISO9994 та EN13869.

Місією компанії ВІС є забезпечення споживачів Україні якісними та безпечними продуктами для більш комфортного життя, а також інформування їх про наслідки використання неякісних і небезпечних аналогів.

Слоганом цієї інформаційної кампанії став заклик «Перейди на БІК европейських норм безпеки» - обирай якісні та безпечні запальнички BIC. За допомоги цього слогану компанія BIC буде продовжувати нести свою місію по захисту споживачів в Україні.

Рекламно-інформаційна кампанія ілюструє основні сценарії аварій, які можуть виникнути при використанні неякісних запальничок. Небезпека виникає тоді, коли полум’я виявляється вищим, ніж очікувалося, яке може зненацька спалахнути та нанести шкоди. Кампанія буде демонструватися на телебаченні України.

Якість та безпека запальничок BIC - це абсолютний пріоритет, саме тому виробник давно працює відповідно до міжнародних стандартів безпеки. Запальничка - газовий резервуар під тиском. Полум'я може перетворити запальничку на дуже небезпечний продукт - особливо, якщо він не був розроблений та виготовлений відповідно до Норм безпеки.

У виробництві запальничок задіяно високотехнологічне обладнання. Причому, не тільки на етапі виготовлення, але і на етапі випробування якості. Це важливо, тому що однією з причин трагедії може бути те, що балончик наповнений газом більш ніж на 85%, а точність в цьому питанні може забезпечити тільки автомат. Тому, згідно зі звітом «Certified Report» від 15.05.2018, кожна запальничка BIC проходить більше 50 автоматичних перевірок на якість та безпеку, і відповідає міжнародним стандартам безпеки ISO9994 і EN13869.

На цьому тлі телевізійна рекламна кампанія BIC допомагає підвищити обізнаність споживачів щодо потенційної небезпеки використання запальничок, що не відповідають таким стандартам безпеки:

  • ISO9994, мета якого забезпечити якісне виробництво для безпечного та передбачуваного використання. Є обов’язковим у Європі з 2004 року, в Україні – з 2016
  • EN13869, мета якого захистити дітей віком до 4 років і 3 місяців від можливих наслідків гри із запальничками. Є обов’язковим у Європі з 2008 року, в Україні – з 2019

Тому споживачів закликають проявляти обережність та бути пильними у виборі запальничок.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter