Експерти назвали головні перешкоди для віддаленої роботи / REUTERS

Аналітики платформи управління проектами для команд Asana назвали головні перешкоди для продуктивної віддаленої роботи.

Читайте такожРада схвалила законопроект про віддалену роботу

Про це повідомляє портал Asana.

Відео дня

Експерти з'ясували, що у зв'язку з переходом на віддалену роботу співробітники компаній стали витрачати на 60 відсотків більше часу на пошук інформації, наради та координацію процесів, а не безпосередньо на саму роботу. На їхню думку, продуктивності заважають три речі: великий обсяг завдань, безліч електронних листів і повідомлень, а також зустрічей і дзвінків.

В опитуванні взяли участь 13 тисяч працівників компаній різного рівня з Австралії, Франції, Німеччини, Японії, Сінгапуру, Великобританії та США.

Дослідження також показало, що більшість (87 відсотків) співробітників стали працювати допізна і затримуватися. Для порівняння, якщо у 2019 році вони були на роботі 242 години, то у 2020-му - 455 годин.

З'ясувалося, що в міру збільшення робочого дня багатьом співробітникам стало складно перемикатися від роботи на домашні справи, сім з десяти опитаних зізналися, що хоча б раз за минулий рік відчували емоційне вигорання.

Це не єдині психологічні проблеми тих, хто працює з дому.

Майже дві третини (62 відсотки) опитаних у 2020 році зазнали "синдрому самозванця", найчастіше з цим стикалися ті, у кого є діти.