Ілюстрація REUTERS

Раніше Google розкрив дані про виручку YouTube, оскільки відеосервіс забезпечує чималу частину рекламних доходів компанії, і в останньому фінансовому звіті Alphabet з'явився відповідний запис - у 2019 році сервіс приніс понад 15 мільярдів доларів (11% від загального рекламного доходу Google).

Читайте такожДодатки Huawei порівняли з Google Play: 45 тисяч проти 3 мільйонів

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Відео дня

"Тепер же з'явилися не менш цікаві дані про рекламну виручку популярної соціальної мережі Instagram, що належить Facebook", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що Facebook не розкриває рекламну виручку Instagram у звітності, її оцінили аналітики Bloomberg.

За даними Bloomberg, Instagram приніс Facebook набагато більше рекламної виручки, ніж YouTube для Google. Оцінка Bloomberg - 20 мільярдів доларів, що становить 28,6% сукупної виручки Facebook за 2019 рік (70 мільярдів доларів).

Фінансовий директор Google Рут Порат відмовилася розкрити частина рекламного доходу, яку YouTube виплачує творцем контенту, через що складно оцінити вигідність сервісу. Водночас Instagram в силу специфіки бізнес-моделі може виявитися набагато рентабельніше YouTube, який ділиться більшою частиною своїх рекламних доходів з творцями та, ймовірно, витрачає набагато більші суми на підтримку і розвиток інфраструктури в силу орієнтованості на потокове відео.

У Facebook відмовилися коментувати оцінку Bloomberg. Як зазначалося вище, Facebook поки жодного разу не розкривала дані про виручку Instagram і перестала ділитися даними про кількість користувачів соцмережі. Востаннє Facebook ділилася статистикою про кількість користувачів Instagram у 2018 році, коли вона перевищила 1 мільярд.

Враховуючи популярність Instagram, в цьому немає нічого дивного в цьому показнику, але він все одно вражає. Особливо на тлі того, що Facebook придбала Instagram у 2012 році дуже вигідно. Спочатку йшлося про суму угоди 1 мільярд доларів, але в підсумку покупка сервісу обійшлася Цукербергу ще дешевше - 715 мільйонів доларів. Відтоді вартість сервісу Instagram зросла більш ніж у 100 разів - до 100 мільярдів доларів (за оцінкою того ж Bloomberg).