Кур'єри Amazon вигадали оригінальний спосіб боротьби за клієнтів / Ілюстрація REUTERS

У США кур'єри Amazon почали розвішувати смартфони на деревах поруч із центрами сортування посилок.

Як повідомляє Bloomberg, кур'єри роблять це для того, щоб раніше за інших отримати замовлення на доставку товару.

Читайте такожПошта повітрям: Amazon отримав "зелене світло" на масову доставку товарів дрона

Відео дня

Як пише видання, кур'єри, що доставляють посилки на автомобілях, отримують замовлення через додаток Amazon Flex.

Хто ближче

Розподіляючи замовлення, автоматизована система шукає по смартфонах кур'єрів, що знаходяться ближче інших до станції сортування. Ця система може визначати місце розташування смартфона з точністю до 5 метрів, тому замовлення надійде в першу чергу на телефони, розташовані зовсім поруч зі станцією. При цьому у кур'єрів буде лише пара хвилин, щоб прийняти замовлення.

Тому кур'єри вішають смартфони на дерева поруч зі станцією і синхронізують їх з іншими своїми телефонами, які залишають у себе. Завдяки висячому смартфону кур'єри можуть отримати замовлення на доставку, навіть якщо самі фізично не знаходяться поруч зі станцією сортування.

Як пише Forbes, цю інформацію підтверджують фото смартфонів, висять на деревах.

Скріншот Twitter

Дрони

1 вересня 2020 року стало відомо про те, що онлайн-рітейлер Amazon отримав дозвіл Федерального управління цивільної авіації США (FAA) на доставку товарів повітряними дронами.