Ілюстрація REUTERS

Порядок взаємодії державних органів щодо забезпечення дотримання природоохоронного законодавства у портах може бути прийнятий Кабміном найближчим часом. Це стане першим кроком для того, щоб врегулювати дії Держекоінспекції у портах і зняти корупційну складову.

Про це в коментарі OBOZREVATEL повідомила координатор Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації Ярина Скороход.

"Ми сподіваємося на ухвалення нового порядку вже найближчим часом, оскільки всі терміни на його розробку вже пройшли, а він був передбачений прийнятим ще в жовтні 2018 Законом про єдине вікно. Назвати конкретні терміни, коли це може статися, поки що складно, адже існує певний опір, так як неврегульованість нормативно-правового поля на руку екологічним інспекторам. Втім, вчора новий порядок було розглянуто урядовим комітетом", - зазначила Скороход.

Відео дня

За словами Скороход, питання врегулювання дій екоінспекції в Європейській Бізнес Асоціації визначають як одне з нагальних.

"Екологи продовжують проводити перевірки суден у морських портах України, попри прийняту у квітні цього року Постанову КМУ №367, якою заборонені перевірки до прийняття відповідних порядків. Отже, згідно із зазначеним рішенням Уряду, перевірки суден у морських портах сьогодні заборонені. Однак, на практиці бізнес майже щотижня повідомляє про випадки його порушення - спроби екологічних інспекторів отримати від судновласників штраф за "забруднення" акваторії морського порту. Ми стурбовані такою ситуацією і закликаємо Уряд все ж звернути на неї увагу", - підкреслила Скороход.

Вона переконана, що для врегулювання ситуації необхідно ухвалити низку документів: Порядок взаємодії Адміністрації морських портів з Держекоінспекцією, Порядок взяття проб та Порядок обчислення розміру відшкодування.