Ілюстрація REUTERS

У результаті переходу з двигунів внутрішнього згоряння на електродвигуни в Німеччині до 2030 року буде втрачено близько 125 тисяч робочих місць.

Читайте такожBloomberg спрогнозував, коли електрокари перевершать за продажами бензинові авто (інфографіка)

Як випливає з аналітичного матеріалу інституту Center Automotіve Research (CAR), який у неділю, 29 вересня, цитує Welt am Sonntag, більшість робочих місць, які більше не будуть потрібні, пов'язані з виробництвом. У звіті зазначається, що ряд федеральних земель, де знаходяться великі автомобільні заводи, вже готуються до майбутніх змін, передає «Німецька хвиля».

Відео дня

Передумови для такого скорочення полягають у тому, що хоча для електромобілів потрібні дорогі акумулятори, багато інших складових частини "звичайних" автомобілів, такі як механічні коробки передач та інші компоненти двигунів внутрішнього згоряння, більше не будуть потрібні. Тому електромобілі в експлуатації вважаються більш економічними.

Експерти інституту CAR припускають, що приблизно через десять років у Німеччині електромобілі становитимуть близько двох третин від усіх вироблених у Німеччині машин. Для їх виробництва тоді, ймовірно, буде вимагатися 709 тисяч осіб замість 834 тисяч, як в даний час. З урахуванням цього у міністерстві фінансів Німеччини вже працюють над планами щодо підтримки промислової реструктуризації. Однак голови трьох земель, де знаходиться більшість автомобільних заводів Німеччини - Нижній Саксонії, Баварії і Баден-Вюртемберга - вважають дії федерального уряду занадто нерішучими.

В рамках програми із захисту клімату уряд у Берліні хоче масштабно заохочувати розширення електромобільності. Серед іншого, повинні бути встановлені вищі премії за покупку електромобілів, особливо для невеликих і дешевших моделей.