Залізничники направили президенту письмове звернення / фото УНІАН

Про це йдеться в повідомленні профспілки залізничників і транспортних будівельників України, передають Українські Новини.

У ньому наголошується, що в середині листопада залізничники вийшли на масову акцію протесту під стіни Офісу Президента України з чіткими вимогами: звільнити голову правління Кравцова, зупинити реформу і пояснити співробітникам її суть, підвищити зарплату на 25% і відновити пенсійний вік для виходу на пенсію за вислугою років.

Перераховані вимоги виконані не були, тому, залізничники заявляють, що вони починають довготривалу всеукраїнську акцію протесту – «робота за правилами» або «італійський страйк», в результаті якої пасажирські та вантажні перевезення на «Укрзалізниці» можуть бути паралізовані.

Відео дня

«Під час нашого листопадового мітингу нам таки вдалося провести зустріч з заступником голови ОПУ Юлією Ковалів, представниками Міністерства інфраструктури та членами правління УЗ. Ми обговорили проблемні моменти, ще раз донесли до представників влади та керівництва УЗ свої вимоги, але ніяких документів або угод за підсумками зустрічі підписано не було. Висновок простий – представники влади просто відмовилися прийняти позицію профспілок», – прокоментував голова профспілки залізничників і транспортних будівельників Вадим Бубняк.

Він також зазначив, що 22 листопада Рада залізничників і транспортних будівельників прийняла рішення надіслати президенту Володимиру Зеленському офіційне письмове звернення, в якому ще раз перерахували всі вимоги та попередили про наміри перейти до другого етапу страйку.

Залізничники повідомили, що йдуть на вимушені заходи та починають довгострокову акцію протесту – «роботу за правилами», за принципами якої працівники локомотивних депо виходять на роботу, але без дотримання менеджментом всіх норм і правил працювати відмовляються.

«Італійський страйк» або, як її називають в УЗ – «робота за правилами» передбачає, що працівники підприємства будуть працювати, чітко дотримуючи всі норми та вимоги. А це означає, що локомотивні бригади, які через дефіцит кадрів досі відпрацьовували по кілька змін понаднормово, тепер будуть працювати, тільки дотримуючись норм тривалості робочого часу.

Крім цього, локомотивні бригади будуть строго дотримуватися інструкції, прописаних у Правилах технічної експлуатації (ПТЕ).

У профспілці заявляють, зараз приблизно 90% рухомого складу УЗ мають несправності, з якими, за Правилами, їх заборонено приймати та випускати на лінії. Наприклад, частина локомотивів пасажирських поїздів їздять з відключеними тяговими двигунами. А це – заборонено ПТЕ, вони взагалі не повинні виходити за межі депо, як і локомотиви, бандаж яких менше ніж 45 міліметрів.

Залізничники кажуть, в результаті такого страйку пасажирські та вантажні перевезення рано чи пізно зупиняться самі собою.

Нагадаємо, «Укрзалізницю» лихоманить вже кілька місяців. Почалося все з рішення голови правління Євгена Кравцова провести реформу на підприємстві, в результаті якої планувалося скоротити 120 тисяч співробітників.