Щоб перетнути Україну, знадобилося майже 40 годин / Фото: Facebook Кравцова Євгенія

Читайте також"Укрзалізниця" назвала суму збитків від пасажирських перевезень за 2019 рік

Про це повідомив глава правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов на своїй сторінці в Facebook.

"Транзит повертається. З символізмом у новому році. 39 годин і 54 хвилини по території України їхав перший контейнерний поїзд з Китаю до Польщі! ️Вперше поїзд їхав широкою колією LHS без перевантаження на кордоні. Зустрічали його колеги в польському Славкуві», - написав він.

Кравцов зазначив, що маршрут «Китай-ЄС» транзитом по Україні є надійним, дешевим і зручним для всіх учасників логістичного ланцюга, а цей потяг - хороший знак в організації масштабних проєктів з Китаєм і Середньою Азією для «Укрзалізниці».

«Широка колія, яка експлуатується на УЗ, - найбільш протяжна на заході. Крім цього, ми маємо ряд безперечних плюсів для таких маршрутів та їх розвитку, і в майбутньому УЗ може бути частиною сухопутного маршруту, морського маршруту», - написав він.

Також, Кравцов зазначив, що з 2008 року щорічно обсяг транзитних перевезень України падає.

«Транзит з Китаю в країни ЄС має ряд штучних перешкод з політичним забарвленням. Це питання не бізнесу, а геополітики. Але зі свого боку УЗ - максимально надійний партнер для транзиту. Тому пропонуємо альтернативні та вигідні маршрути. За технічним моментам: контейнерний поїзд виїхав з китайського Сіаня до Славкува, в дорозі - 12 днів. Сіань є колишньою столицею Китаю, тут починався історичний Шовковий Шлях. Населення - 13 млн, і це один з найбільш розвинених сухих портів і логістичних центрів Нового шовкового шляху", - зазначив він.

Як повідомляв УНІАН, раніше через територію України був запущений новий контейнерний поїзд сполученням Китай-Угорщина.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram