Продажі оновленого «Мегана» в Європі почнуться влітку / фото Renault

Компанія Renault представила оновлене сімейство Megane. Найпомітнішими змінами стали поява гібрида Megane E-Tech і нової версії R. S. Line, яка замінить GT Line, а також нового мультимедійного комплексу з 9,3-дюймовим дисплеєм.

Читайте такожVolkswagen, Renault, Tesla: названо найпопулярніші автомобілі в Європі

Візуально оновлений Renault Megane можна впізнати за повністю світлодіодними фарами Pure Vision, які доступні вже «в базі», новим переднім бампером з «лезами» в бічних вставках, зміненими крилами, колеса нового дизайну, а також злегка підкоректований малюнк ліхтарів. У салоні змін більше: помінявся блок управління кліматом, дисплей медіасистеми (9,3 дюйма замість семи) та вперше з'явилася 10,25-дюймова цифрова приладова панель, пише motor.ru.

Відео дня

В оснащення моделі також увійшов покращений набір асистуючих систем Easy Drive. Він включає в себе адаптивний круїз, системи екстреного гальмування, контролю сліпих зон, утримання в смузі руху і стеження за станом водія. Крім того, оновлений «Меган» пропонується з асистентом руху в пробці і по шосе, який використовується на швидкостях до 160 кілометрів на годину.

Моторна гамма Renault Megane складається з бензинових 1.0 TCe (120 сил) і 1.3 TCe (100, 115, 140 і 160 сил). Перші два двигуни працюють в парі тільки з шестиступінчастою «механікою», мотор на 140 сил пропонується як з механічною коробкою передач, так і з «роботом». 160-сильний агрегат поєднується тільки з семиступінчастою роботизованою трансмісією EDC.

Крім цього, в лінійці є дизель 1.5 BlueHDi потужністю 95 і 115 сил і гібридна силова установка E-Tech.

Гібридний варіант заснований на «атмосфернику» 1.6, який доповнюють два електромотори, багаторежимна трансмісія без зчеплення і тягова батарея на 9,8 кіловат-години. Потужність силової установки — 160 кінських сил. На одній тільки електротязі Megane E-Tech може розігнатися до 135 кілометрів на годину і проїхати 50 кілометрів (WLTP).

Ще одне нововведення — поява виконання R. S. Line. Воно прийде на зміну GT Line і буде ще більше запозичувати стиль повноцінних R. S.-версій. Відрізнити «оспортивлений» Megane можна за вставкою у вигляді крила Формули-1 в бампері, раздвоєним вихлопом, спортивними кріслами, обробкою салону і алюмінієвими накладками на педалі.

Для 300-сильних Mégane R. S. і Mégane R. S. Trophy заплановано той же набір змін, що і для звичайних машин. Продажі оновленого «Мегана» в Європі почнуться влітку.