Компанія не буде випускати телевізійні рекламні ролики, пов'язані з Олімпіадою / Ілюстрація REUTERS

Японська компанія Toyota, що є спонсором Олімпіади-2020 у Токіо відмовилася від участі в церемонії відкриття ігор і від пов'язаної з Олімпіадою реклами.

Таке рішення було прийнято на тлі слабкої громадської підтримки проведення Ігор. Про це повідомляє Reuters.

Читайте такожНа Олімпіаді в Токіо виступить рекордна кількість ЛГБТ-спортсменів

Відео дня

Компанія не буде випускати телевізійні рекламні ролики, пов'язані з Олімпіадою.

Також повідомляється про те, що гендиректор Toyota Motor Corp Акіо Тойода не планує відвідувати церемонію відкриття Ігор.

"Це правда,Toyota не буде відвідувати церемонію відкриття, і рішення було прийнято з урахуванням різних факторів, включаючи відсутність глядачів", - заявив представник компанії.

"Ми не будемо випускати ніякої реклами, пов'язаної з іграми в Японії", - додали в Toyota.

Як пише видання, близько 60 японських корпорацій, які заплатили більше 3 мільярдів доларів за спонсорські права на Олімпіаду-2020, зараз стикаються з дилемою, чи пов'язувати свої бренди з цією подією.

За чотири дні до церемонії відкриття в Токіо 68% респондентів в опитуванні газети Asahi висловили сумнів у здатності Олімпійських організаторів контролювати коронавірусні інфекції. 55% опитаних заявили, що вони проти проведення Ігор.

Олімпіада в Токіо: деталі