Укрзалізниця реалізує і власні проєкти в складі «Великого будівництва»

Тільки за перше півріччя 2021 року залізницею було перевезено майже 23,3 млн тонн мінбудматеріалів, що на 21,5% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Більшість цих вантажів було доставлено на об'єкти "Великого будівництва".

Про це повідомив в. о. голови правління АТ "Укрзалізниця" Іван Юрик.

Зокрема, обсяги перевезень природного каменю, в тому числі щебеню, у порівнянні з січнем-червнем 2020 року, зросли на 32,5% до майже 14 млн тонн. Було також перевезено майже 3,8 млн тонн землі, піску і глини-сирцю, що на 9,3% перевищило торішні показники.

"Укрзалізниця стала надійним та найбільшим транспортним партнером проєкту "Велике будівництво". Ми докладаємо максимальних зусиль, щоб автодорожники та будівельники вчасно отримували всі необхідні матеріали, а роботи виконувалися за графіком. При цьому завдяки залізниці мінімізовано перевезення зазначених вантажів на далекі відстані автотранспортом, що убезпечує дороги від руйнування", - зазначив керівник УЗ.

У свою чергу, Укрзалізниця реалізує і власні проєкти в складі "Великого будівництва". Так, для збільшення вантажопотоків в українські порти наразі проходить реконструкція ділянки Чорноморська - Берегова. У західному напрямку проводиться електрифікація експортного європейського маршруту Ковель - Ізов - Держкордон.

Іван Юрик нагадав також про те, що вже оголошено тендер на добудову Дарницького мосту в Києві. За його словами, в цьому році УЗ планує також розпочати електрифікацію напрямку Долинська - Миколаїв - Колосівка, який є одним з найважливіших для збільшення вантажопотоків в українські порти.

Нагадаємо, нещодавно заступник керівника Офісу Президента, координатор програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко повідомив про те, що між Україною і Францією досягнуто згоди про поставку 130 електричних локомотивів виробництва компанії Alstom.