Багато видів раку пов'язані з ожирінням, не тільки рак грудей \ Фото: dn.vgorode.ua

Науковцями визнано, що високий рівень жиру в організмі збільшує ризик розвитку раку грудей.

Читайте такожНазвано найбільш вразливу для раку групу крові

Грунтуючись на поточних дослідженнях, Бінг Лі, доцент кафедри мікробіології, імунології та охорони здоров'я в Університеті Луїсвілля, опублікував статтю, в якій пропонується унікальна теорія про те, що білок, що секретується жировими клітинами стимулює розвиток раку молочної залози.

"Багато видів раку пов'язано з ожирінням, не тільки рак грудей. Понад 13 видів раку явно пов'язані з ожирінням, і я думаю, що цей список можна продовжити, як тільки у нас буде більше даних", - сказав Лі. "У дослідженні ми виявили, що сімейство білків, що зв'язують жирні кислоти, особливо один член, FABP4, відіграє важливу роль у зв'язку з ожирінням і раком, особливо раком молочної залози. Ми припускаємо, що FABP4 відповідальний за основний молекулярний механізм, який сприяє розвитку раку грудей, пов'язаного з ожирінням".

Жирова тканина в організмі виробляє FABP4 в жирових клітинах, де вона обробляє і розподіляє нерозчинні у воді жирні кислоти з довгим ланцюгом. Певна кількість FABP4 потрапляє в кровотік при нормальних умовах, повідомляє medikforum. Однак, по мірі накопичення більшого об'єму жирової тканини, більше FABP4 виділяється в кров.

FABP4 в кровотоці, мабуть, працює у кількох механізми, стимулюючи взаємодії між компонентами пухлини і жировими клітинами, тим самим сприяючи розвитку раку.

Відкриття може привести до розробки методів лікування, спрямованих на FABP4 з допомогою ліків або специфічних антитіл. «Зараз ми намагаємося створити антитіла до білку. Вони могли б стати ефективною стратегією терапії раку, пов'язаного з ожирінням» , - сказав Лі.