Чат-бот допоможе клієнтам зв'язатися з медичним представником страховика / фото УНІАН, Сергій Чузавков

"Європейський страховий альянс" повідомив про запуск чат-бота в месенджері Telegram для застрахованих осіб з добровільного медичного страхування.

Про це повідомляє Forinsurer.

Читайте такожУ польській в системі соцстрахування зареєструвалися понад 500 тисяч українців

Що це дасть

З його допомогою власники полісів ДМС можуть зв'язатися з медичним представником страховика і залишити запит про запис на консультацію до лікаря або на отримання медикаментів, отримати перелік документів і бланки на виплату, дізнатися результати розгляду заяви на виплату, надати відгуки та пропозиції по роботі сервісного центру з добровільного медичного страхування.

Скористатися віртуальним помічником дуже просто-потрібно лише набрати в пошуку контактів його назву: "Європейський страховий альянс".

"Запуск нового сервісу дозволить обробляти запити від клієнтів, застрахованих за договорами медичного страхування, ще швидше і якісніше", - зазначили в правлінні "Європейського страхового Альянсу". 

 Страхування та коронавірус

21 жовтня 2020 року головний економіст групи Swiss Re Джером Хегелі заявив про те, що після помірного зниження зростання світових премій за ризиковим страхуванням через тривалу пандемію, глобальні страхові премії зі страхування майна та нещасних випадків (P&C) зростуть на 3,8%.

За словами Хегелі, зниження страхових премій у 2020 році матиме такі самі масштаби, як і у 2008 році після світової фінансової кризи. Разом з тим очікуване скорочення економіки в цьому році через пандемію складе 4%, що набагато більше, ніж скорочення на 1,8%, що спостерігалося у 2008-2009 роках.

Вже підраховані збитки

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram