Чумацький шлях обов'язково зіштовхнеться з сусідньою галактикою  / фото ESA/Hubble & NASA

Здавалося б пошарпаних сімейних бюджетів після Новго Року і новин про наближення нової ядерної гонки достатньо, щоб зіпсувати святковий настрій на початку 2019 року.

Але астрономи підкинулі дров у вогонь і оголосили, що сусідня галактика обов'язково зіштовхнеться з Чумацьким шляхом, після чого наша Сонячна система потрапить у космічну вирву, пише The Guardian.

Читайте такожЗемля може загинути в чорній дірі через гравітаційні хвилі

Зловісне відкриття було зроблене на основі комп'ютерної симуляції руху карликової галактики під назвою Велика Магелланова хмара. Вона - одна з багатьох галактик-супутників, які обертаються навколо Чумацького шляху. Як виявилося, замість того, щоб рухатися по орбіті на безпечній відстані чи відірватися від гравітаційного поля нашої галактики, Великій Магеллановій хмарі судилося врізатися в неї.

Наразі вона розташована на відстані приблизно 163 тисяч світлових років від нашої галактики. Вона рухалася зі швидкістю 400 кілометрів на секунду вглиб Всесвіту. Але симуляція астрофізиків з Університету Дархама виявила, що Велика Магелланова хмара сповільнилася і розвернулася в бік Чумацького шляху. Тож зіткнення галактик відбудеться приблизно через 2,5 мільярди років.

Хоч вірогідність зіткнення зірок і планет мала, удар цілої галактики, маса якої в 250 мільярдів разів перевищує масу Сонця, стане нищівним.

"Весь Чумацький шлях здригнеться. А ціла Сонячна система може вилетіти у відкритий космос", - сказав директор Інституту обчислювальної комології Карлос Френк.