Ілюстрація / REUTERS

Компанія Google змінила вимоги до користувачів YouTube, які претендують на участь в партнерській програмі сервісу, що дозволяє відеоблогерам отримувати прибуток від демонстрації реклами. Про це йдеться в повідомленні, опублікованому в блозі компанії.

У компанії заявили, що спамери, наслідувачі та інші недобросовісні користувачі не зможуть нашкодити співтовариству і отримати вигоду з чужої праці.

"З сьогоднішнього дня ми вводимо нові правила монетизації контенту. Тепер для участі в програмі каналу має бути 4 000 годин перегляду за останні 12 місяців і 1 000 передплатників. Нові вимоги були визначені після ретельного аналізу і обговорення цього питання з авторами YouTube. З допомогою цих порогових значень ми зможемо краще зрозуміти, які користувачі вносять позитивний внесок у розвиток нашої спільноти, і допомогти їм заробляти на рекламі більше", - йдеться в повідомленні.

Відео дня

Читайте такожУ сервісі Google Street View з’явився фоновий шум

20 лютого нові вимоги також набудуть чинності для вже існуючих каналів YouTube. Таким чином, пільгові правила будуть діяти протягом місяця. Однак після закінчення цього часу власники каналів, у яких менше 4 000 годин перегляду або 1 000 передплатників, більше не зможуть отримувати дохід від своїх відео.

Раніше повідомлялося, що Google запустила платіжну систему Google Pay.