
У Telegram з'явиться ще одне місце, де користувачі бачитимуть рекламні пости. Творці месенджера планують впровадити її в пошукову видачу, хоча офіційно про такий метод реклами поки не оголосили.
У коді бета-версії Telegram для Android знайшли згадки рекламних оголошень у глобальному пошуку месенджера. Наразі рекламні оголошення є в стрічці каналів (між постами і після них), а пізніше, за чутками, можуть з'явитися навіть у групових чатах.
Користувачі Telegram Premium зможуть повністю відключити рекламу спеціальним перемикачем. Розмістити таку рекламу можна буде через платформу Telegram Ads.

Месенджер Telegram з'явився у 2013 році. З найперших днів роботи його засновник Павло Дуров стверджував, що месенджер буде "завжди безплатним, без реклами, без платних підписок". Однак влітку 2022-го було запущено передплату Telegram Premium, яка мала покрити витрати на сервери застосунку. І відтоді кількість функцій, пов'язаних із монетизацією, почала стрімко зростати.
Пізніше у Telegram-каналах з'явилася можливість публікувати платні пости за аналогією з Patreon або OnlyFans. Такий контент прихований за "блискучою" анімацією, поруч – позначка, скільки потрібно заплатити, щоб побачити його.
А з останнім оновленням у месенджер додали платні повідомлення – як особисті, для користувачів, яких немає у вашому списку контактів, так і для коментарів у каналах.