Leo Express переніс запуск поїздів до кордону з Україною / фото УНІАН

Чеський приватний транспортний оператор Leo Express, швидше за все, перенесе запуск курсування поїздів за маршрутом Прага - Краків - Перемишль - Медика (польсько-український кордон) з березня на червень 2020 року.

Читайте такожЗа рік "Укрзалізниця" перевезла до країн ЄС і тому майже мільйон пасажирів

Про це пише ЦТС, посилаючись на інформацію польських ЗМІ.

Відео дня

Перенесення пов'язане з тим, що польський оператор залізничної інфраструктури PKP PLK не включив нове залізничне сполучення в березневий розклад руху поїздів. Тому в Leo Express повідомили, що сподіваються на запуск поїздів за новим маршрутом тепер вже з червня.

"PKP PLK, яка керує рухом поїздів на польських шляхах, не погодилася з нашою пропозицією про включення в розклад конкретних годин відправлення поїздів. Ми все ж могли б спробувати запустити наші рейси швидше, але у другому кварталі заплановані ремонти на відрізку Жешув-Перемишль, так що це також завадило б нам. Саме тому ми спробуємо домовитися з PKP PLK про наступний графік руху поїздів і сподіваємося, що в червні вже будуть курсувати перші поїзди за маршрутом Медика-Прага", - прокоментував Юрай Андрійко, відповідальний за польсько-український ринок Leo Express.

Нагадаємо, що чеська компанія минулого року отримала дозвіл на обслуговування маршруту Прага-Краків-Перемишль-Медика від UTK - Адміністрації залізничного транспорту Польщі. Але отримання дозволу за часом збіглося з завершенням формування зимового залізничного розкладу, і поїздам Leo Express не знайшлося місця в зимовому графіку руху поїздів територією Польщі. Тому в Leo Express сподівалися "вклинитися" в розклад вже в березні.

Зазначимо, що дозвіл UTK передбачає можливість виконання чеським оператором рейсів чотирьох пар поїздів щодня протягом найближчих п'яти років - до 10 грудня 2024 року. У Польщі перевізник отримав право зупиняти свої потяги в 17 пунктах, серед яких Катовіце, Краків, Тарнув, Жешув, Перемишль.

На початку 2019 року в Leo Express заявляли, що бачать пріоритетом продовження маршруту на територію України - до прикордонної станції Мостиська у Львівській області. Але для цього приватний оператор повинен вирішити питання можливості доступу на українську залізничну інфраструктуру з УЗ і те, як буде здійснюватися прикордонний контроль - з Держприкордонслужбою.

Також нагадаємо, що найбільший чеський приватний залізничний оператор RegioJet в кінці 2019 року подав заявку в Адміністрацію залізничного транспорту Польщі щодо можливості запуску своїх потягів за аналогічним маршрутом - Прага-Перемишль-Медика.

Підписуйтесь також на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.