Неділя,
11 грудня 2016

Наші спільноти

В Україні змінилися правила реєстрації місця проживання

В Україні з сьогоднішнього дня, 4 квітня, змінилися правила реєстрації місця проживання - тепер ці повноваження здійснюватимуть виконавчі органи місцевих громад.

паспорт / REUTERS
REUTERS

Про це УНІАН повідомили у прес-службі Державної міграційної служби, нагадавши, що це передбачено законом «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг».

В Україні розпочалася видача нових паспортів у вигляді ID-карток (правила, документи)

Відповідно до закону, органом реєстрації визначено виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільського голову (у разі, якщо виконавчий орган сільської ради не утворено).

Загальна процедура та вимоги щодо переліку документів, які необхідні для реєстрації, суттєво не змінилися, зазначили в міграційній службі.

ДМС не перевірятиме при оформленні закордонного паспорта, чи є у громадян обмеження на виїзд з України

Штампи до паспортів громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України. Місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Новини суспільства

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку