
Підприємців Житомирщині навчають орієнтуватися на міжнародні ринки. Про це УНІАН повідомили у прес-службі Житомирської облдержадміністрації.
Читайте такожВ Житомирі відкрили художню виставку "Житомир європейський"
“Однією із складових успіху економічного розвитку будь-якої країни є міжнародна торгівля та її позитивний баланс. Втративши ринок «північного сусіда», українські виробники змогли переорієнтуватися на нових споживачів – ЄС, Китай, Індію та інші країни”,- сказано у повідомленні.
Також зазначається, що саме про експорт та нові можливості для бізнесу говорили сьогодні, 6 липня, у Житомирі на тренінгу для підприємців Житомирщини за участю директора департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Олексія Шатила.
Тренінг проводили представники Офісу з просування експорту при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України.
Зокрема, на тренінгу пояснили, чому потрібно експортувати, які можливості для підкорення міжнародних ринків доступні українському бізнесу та як використати ці можливості правильно.
"Стратегічна мета Офісу – допомагати українському бізнесу бути успішним на закордонних ринках шляхом розвитку експортних компетенцій українського бізнесу ,промоції українських товарів та послуг за кордоном, тощо",- уточнюють в облдержадміністрації.
Нагадаємо, Офіс з просування експорту є консультативно-дорадчим органом при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, який було створено як «єдине вікно» допомоги українським експортерам у виході на іноземні ринки.