Основні версії причин надзвичайної ситуації в Керченській протоці, де 11 листопада потонули чотири судна і ще шість сели на мілину, - порушення в діях капітанів портів "Кавказ" і "Ростов", а також порушення, припущені самими капітанами суден, повідомив РІА Новости керівник відділу криміналістики Південного слідчого управління на транспорті Слідчого комітету (СК) при прокуратурі РФ Сергій Бойко.

Шторм у неділю став причиною безпрецедентної катастрофи в Азовському і Чорному морях - за один день потонули чотири судна, ще шість сели на мілину, одержали пошкодження два танкери. З розломленого танкера в море вилилися близько 2 тисяч тонн мазуту, на затонулих сухогрузах було близько 7 тисяч тонн сірки. За фактом загибелі членів екіпажа теплохода "Нахічевань" порушено кримінальну справу. Ще одну справу за статтею "халатність" порушили проти капітана порту "Кавказ".

Відео дня

"Основні версії вже є. Перевіряються порушення в діях капітанів порту "Кавказ" і порту "Ростов", адже судно "Нахічевань" виходило в Керченську протоку з порту "Ростов", - сказав представник СК, пояснивши, що питання в тому, чи мало право судно класністю "озерне" виходити в морський рейд.

Друга версія - порушення, допущені самими капітанами судів, сказав Бойко.

"До цих двох версій додається ще одна - порушення при оцінці технічного стану суден судновласниками і судноверфями, які перевіряють технічний стан суден і підтверджують їх класність", - додав Бойко.

За його словами, наразі комплекс слідчих дій поширюється за межі порту "Кавказ". "За окремими дорученнями робота проводиться в Ростові. Крім того, встановлюються всі судна, які перебували в акваторії Керченської протоки на 11 листопада 2007 року. Це 43 судна", - розповів Бойко.

"Інформація, одержана від членів екіпажів цих судів, допоможе об`єктивніше зрозуміти ту ситуацію, яка складалася за погодними умовами і за сповіщенням суден, дасть додаткові відомості про рух, маневри тих судів, які зазнали корабельної аваріі", - зазначив представник прокуратури.

Фото УНІАН.