Угорський уряд запустив соціальну рекламну кампанію з метою підтримки інституту сім'ї та підвищення народжуваності. На відповідних бігбордах було використано фото пари, що фігурує в популярному мемі про невірного хлопця.
Читайте такожПопулярність яйця в Instagram передбачили за два місяці до його появи
Про це повідомляє «Новое время», посилаючись на угорський сайт 444.hu. Реклама покликана розповісти про нові податкові пільги для багатодітних сімей.
На білбордах використовується стокова фотографія пари, яка стала відома завдяки мему "невірний хлопець". Мемом стала фотографія пари, в якій хлопець йде за руку з дівчиною, але при цьому оцінююче дивиться у слід іншій.
Користувачі мережі розтиражували це фото, використовуючи його для ілюстрації найрізноманітніших ситуацій.
The happy couple gracing the Hungarian government's s advertising campaign its new family policy is already famous on the internet...and not for being madly in love. pic.twitter.com/wBljm6eiF7
— Valerie Hopkins (@VALERIEin140) 13 березня 2019 р.
Раніше Google назвав найпопулярніші меми 2018 року. У трійку найбільш популярних особистостей, які у 2018 році стали героями мемів та фотожаб в світі, увійшли Ілон Маск, Неймар та Марк Цукерберг.