Субсидія належить людям, які дійсно її потребують / фото: УНІАН

За часів високих цін і тарифів на комуналку, деякі категорії українців потребують субсидії. УНІАН розібрався, як оформлюється субсидія на оплату комунальних послуг.

Субсидія - умови отримання та відмови

Почнемо з того, кому належить субсидія. Йдеться про людей, чиї витрати на комуналку перевищують 15% їхнього сукупного сімейного доходу. Звісно, це вираховується індивідуально.

Однак, у допомозі можуть і відмовити. Є й ті, кому не належить субсидія:

Відео дня
  • людям, які не платили за послуги понад три місяці;
  • мають квартиру площею понад 130 кв. м.;
  • володіють будинком понад 230 кв. м.

Варто зазначити, що хоча субсидія на неопалювальний період може бути автоматично продовжена, до 1 липня деякі категорії громадян мають повторно подати документи. Це громадяни, які отримували виплати на момент початку повномасштабної війни, проживали на територіях, що нині окуповані або перебувають у зоні бойових дій і досі не зверталися до перепризначення такого виду допомоги.

Як оформити субсидію - усі можливі варіанти

Для цього заяву та всі потрібні документи необхідно передати до Пенсійного фонду. Це можна зробити через сервісні центри, чиновників місцевих органів влади, ЦНАПи або надіслати поштою на адресу фонду.

Водночас завдяки сучасним технологіям існує можливість, щоб оформлена була субсидія через Дію, мобільні додатки або веб-портал ПФУ.

Як оформити субсидію через Дію

Субсидія на комунальні послуги через Дію оформлюється дуже легко. Для початку авторизуйтеся на порталі. Потрібний запит можна знайти, вибравши в меню Послуги розділ пенсії, пільги та допомога.

У заяві потрібно вказати адресу, наявність заборгованості за комуналку, на який вид послуг потрібна пільга, особистий рахунок і постачальника.

Також потрібна інформація про доходи всіх, хто проживає з вами, транспорт, майно, куплену валюту і депозити на суму понад 100 тисяч гривень. Крім того, потрібно вказати наявність і сплату аліментів.

Необхідно обрати спосіб отримання виплат - на картку або відділення "Укрпошти". Далі залишається тільки завантажити фото потрібних документів, поставити електронний підпис і можна відправляти.

Заява надійде до ПФУ. Якщо буде потрібно, то фонд може вимагати додаткові документи і ви отримаєте сповіщення. Саму заявку розглядають протягом місяця.

Раніше УНІАН розповідав, яка зараз є віддалена робота в Україні.

Вас також можуть зацікавити новини: