Ілюстрація REUTERS

Ізраїльська компанія Perion Network повідомила про придбання українського стартапу Septa Communications, більш відомого під назвою Captain Growth, за 3,75 млн дол., який розробив власну платформу штучного інтелекту для аналізу реклами. Про це сказано в прес-релізі компанії Perion Network.

Читайте такожВід блокноту до «розумного» нашийника: чим дивували українці на виставці CES 2019 у Лас-Вегасі (відео)

"Завдяки запатентованій технології Captain Growth - Value Unlock - наша синхронізація дасть брендам важливу можливість отримати вигоду з того, що найбільш ефективні інструменти будуть надані потрібним користувачам у потрібний час - для безпрецедентної взаємодії між каналами", - наводяться в повідомленні слова генерального директора Perion Network Дорона Герстеля.

Відео дня

При цьому частина коштів буде виплачена готівкою під час поглинання компанії, а решта суми прив'язана до досягнення певних ключових показників ефективності (KPI) у наступні два роки з моменту укладання угоди.

«Очікується, що придбання (Septa Communications – УНІАН) не матиме істотного впливу на фінансові результати Perion», - сказано в повідомленні.

Як повідомляв УНІАН, український уряд планує в 2019 році виділити 300-350 млн грн на інновації через Фонд підтримки інновацій, які можуть бути спрямовані як на створення інноваційної продукції, так і на підтримку стартапів.

Довідка УНІАН. Perion Network надає рекламні рішення для видавців та брендів. Компанія була заснована в 1999 році під назвою IncrediMail і займалася розвитком однойменного поштового клієнта. У 2011 році змінила назву на Perion і зайнялася рекламною діяльністю. До 2015 року виручка Perion досягла 330 млн доларів.

Septa Communications - український стартап, заснований підприємцями Дмитром Білашем і Дмитром Плешаковим у 2017 році. Проект Captain Growth являє собою штучний інтелект, здатний аналізувати рекламу і в кілька кліків управляти маркетинговими активностями клієнтів.