Бернар Арно / REUTERS

Бернар Арно став другою найбагатшою людиною світу, згідно з підрахунками Forbes.

За даними на п'ятницю, багатство магната ринку предметів розкоші, якому належать такі бренди, як Louis Vuitton і Moet & Chandon, досягло $104,1 млрд порівняно з $76 млрд в березні, коли Forbes опублікував щорічний рейтинг мільярдерів. На той момент він був четвертою найбагатшою людиною на планеті. Його статок вперше досяг $100 млрд у червні. Він зріс завдяки злету котирувань акцій конгломерату LVMH (з початку року вони подорожчали на 50%).

Читайте такожУ Євросоюзі почали антимонопольне розслідування щодо Amazon

Відео дня

Тепер статок Арно майже на мільярд більше, ніж у Білла Гейтса. Це перший випадок з 2008 року, коли засновник Microsoft не займає першу або другу сходинку в списку найбагатших людей світу. Акції Microsoft також демонстрували рекордні показники, але не такі, як LVMH. Крім того, велика частина стану Гейтса зараз не пов'язана з коливаннями акцій ІТ-гіганта.

На вершині глобального списку мільярдерів, як і раніше, залишається Джефф Безос (у нього $124 млрд за вирахуванням тих грошей, які скоро перейдуть його колишній дружині Маккензі Безос в рамках шлюборозлучного процесу).

Здається малоймовірним, що Арно коли-небудь наздожене Безоса. Однак більшу частину активів обох бізнесменів становлять акції компаній, і черговий зліт LVMH і просідання Amazon могли б швидко скоротити розрив. Зрештою, статок Арно вже збільшився на $27 млрд за останні чотири місяці.

Успіх Арно пояснюється тим фактом, що заможні покупці по всьому світу продовжують купувати предмети розкоші. LVMH повідомив про рекордні обсяги виручки та прибутку ($52,5 млрд і $11,2 млрд за 2018 рік). У першому кварталі виручка збільшилася ще на 16%, до $14 млрд. Розмір прибутку, який публікується двічі на рік, стане відомий в кінці липня.

Але Арно не зупиняється на досягнутому. Він продовжує впроваджувати інновації та змінювати LVMH через 35 років після того, як він прийшов на ринок предметів розкоші, купивши Christian Dior. Цього тижня він оголосив про початок співпраці з модельєром Стеллою Маккартні. Це рішення було прийнято приблизно через 16 місяців після того, як Маккартні покинула Kering, конкурента LVMH (під управлінням Франсуа-Анрі Піно, сина французького мільярдера Франсуа Піно), і стала повноправною власницею своєї компанії. У прес-релізі LVMH Маккартні повідомила, що з того часу вона отримала багато пропозицій про співпрацю, але переконати її змогли тільки Арно і його син Антуан.

Мета партнерства не тільки в тому, щоб розвивати модний будинок Стелли Маккартні, але і в тому, щоб зміцнювати екологічні ініціативи LVMH. Маккартні, чий бренд відомий відданістю принципам екологічної та етичної високої моди, стане спеціальним радником LVMH з питань турботи про довкілля.

Ця угода послідувала за гучними новинами про два спільні проекти LVMH зі знаменитою співачкою Ріанною (Fenty Beauty і Будинок моди Fenty). Крім того, нещодавно група компаній придбала готельного оператора Belmond.