Ілюстрація REUTERS

На тлі глобальної пандемії коронавірусу COVID-19 користувачі месенджера Viber в Україні та світі стали значно частіше використовувати його можливості, найпопулярніші функції - групові чати та аудіодзвінки.

Читайте такожУкраїнці стали частіше телефонувати під час карантину - мобільні оператори

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Відео дня

"Сьогодні в Viber відправляють на 134% більше повідомлень в групових чатах у порівнянні з останнім тижнем січня, а кількість групових дзвінків, отриманих середнім користувачем Viber, збільшилася на 370%", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що середня кількість переглядів постів у спільнотах зросла на 78% завдяки таким ініціативам, як допомогу в поширенні серед користувачів Viber інформації про заходи безпеки в періоди ізоляції. Наприклад, у додатку з'явилася офіційна спільнота Міністерства охорони здоров'я України, в якій протягом 2 тижнів його існування вже понад 3 мільйони учасників. Крім того, минулого тижня в Viber був запущений чат-бот Всесвітньої організації охорони здоров'я, покликаний забезпечити передплатників актуальною і правдивою інформацією про COVID-19.

"У світі кількість активних користувачів Viber в березні збільшилася на 18%, а кількість нових користувачів, щодня реєструються в Viber - на 25%. Люди стали довше спілкуватися в аудіозв'язку - середня тривалість дзвінка в додатку збільшилася на 35%, також користувачі відправляють на 75% більше відеоповідомлень", - підкреслює видання.

Показники використання Viber в Україні також зростають:

  • Користувачі стали відправляти на 21% більше повідомлень в Viber, при цьому відеоповідомлень стало більше на 207%, аудіоповідомлень - на 46%, фотоповідомлень - на 39%.
  • На 65% збільшилася кількість повідомлень, відправлених в групових чатах.
  • Кількість аудіовикликів між двома користувачами зросла на 25%, а відеодзвінків - на 57%, при цьому їх тривалість збільшилася на 45% (до семи хвилин) і 86% (до 9 хвилин) відповідно.
  • Групових дзвінків стало більше на 292%.
  • Зросла популярність спільнот, тепер їх дивляться на 74% більше користувачів. Кількість активних передплатників зросла на 66%, а записи тепер отримують на 133% більше "лайків".

Представники Rakuten Viber вважають, що аудиторія стала активніше використовувати Viber після того, як у програмі було збільшено максимально можливе число учасників групових аудіовикликів (з 5 до 20 осіб), а також створені офіційні спільноти з офіційною інформацією про COVID-19.