false

У зв'язку з публікацією низкою ЗМІ неперевірених і недостовірних відомостей про те, що провідний український виробник "швидких" ТОВ "Автоспецпром" нібито монополізує ринок, підприємство виступило з офіційним спростуванням цієї інформації. 

Представники "Автоспецпром" підкреслюють, що всі тендери з її участю відбуваються за відкритою процедурою на майданчику Prozorro і будь-який з учасників ринку може брати в них участь на рівних умовах. У той же час монополія передбачає не тільки домінуючу частку, займану тією чи іншою компанією на ринку, але і відсутність конкуренції, наявність бар'єрів для виходу на ринок для інших підприємств, а також відсутність вибору для споживача, що не відповідає дійсності.

"Так, наша команда є лідером з виробництва "швидких" в Україні. Але лідер - це не монополіст. Ми заслужили свій статус працею, виготовляючи якісні, надійні автомобілі швидкої медичної допомоги і поставляючи їх за найнижчими серед усіх виробників цінами", – заявив заступник директора ТОВ "Автоспецпром" Кирило Коморкін. 

У прес-службі підприємства зазначили, що для демонстрації договорів, укладених нібито за монопольною змовою, ЗМІ обрали вже завершені тендери. Однак торги не відбулися б, якби АМКУ підтвердив наявність дискримінаційних умов закупівель.

"Кожен учасник торгів має можливість подати скаргу на будь-які положення документації, які, на його думку, є дискримінаційними і порушують принципи відкритої конкуренції або його права, – роз'яснили в компанії. - У випадках наявності дискримінаційних умов у тендерній документації Антимонопольний комітет України завжди зобов'язує замовника внести відповідні зміни".

У компанії вважають, що за новою серією звинувачень за допомогою матеріалів у ЗМІ знову стоять конкуренти.