
Україна зіштовхнулася з транспортною кризою, яка пов’язана з критичною нестачею водіїв. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив засновник групи компаній Prime Дмитро Льоушкін.
"Вже маємо реальну нестачу різних типів транспортних засобів на ринку. Точно вже не вистачає цистерн, а це ще масло не пішло активно, тільки починається. Точно не вистачає рефів (рефрижераторів, – УНІАН) для доставки продуктів з Європи", – пише фахівець.
Якщо казати про внутрішні тентові перевезення, то ситуація ще "більш-менш терпима", хоча по окремих напрямках вже відчувається гостра нестача. Також не вистачає самоскидів, хоча в цьому випадку дати точну оцінку складно через дощі і зниження перевезення зернових.
"Машин повно, щонайменше вдвічі-тричі більше, щоб закрити всі нагальні потреби. Нон-сенс? Ні, просто вони стоять не на рейсах, а під забором. Немає водіїв! Знаєте, чому? Напевно знаєте, норма 50% бронювання їх туди всіх засмоктала. І процес продовжується", – вважає Льоушкін.
Експерт прогнозує погіршення ситуації. За його словами, у січні-лютому очікуються рекордно низькі перевезення вантажів, тому критичність ситуації буде не настільки помітною, але у березні-квітні може статись остаточний колапс ринку.
"Вина і сиру із Франції ніхто Вам не привезе і мандаринки з Іспанії теж в магазинах не знайдите", – додав Дмитро Льоушкін, зазначивши, що криза торкнеться і перевезення зброї.
Вирішити цю проблему може збільшення відсотка водіїв-міжнародників, що підлягають бронюванню, підсумував фахівець.
Дефіцит водіїв в Україні - останні новини
Варто сказати, що фахівці не вперше кажуть про гостру нестачу водіїв в Україні. Дефіцит існував ще до війни. А нещодавно в Асоціації міжнародних автоперевізників повідомили, що через війну дефіцит кадрів подекуди вже становить від 30% до 50%. Зазначається, що така ситуація може призвести до зростання цін на практично всі імпортні товари.
Нагадаємо, ще у березні експерт Дмитро Льоушкін повідомив про масове зняття з рейсів водіїв фур і про можливі наслідки цього для економіки.