Авіакомпанії взяли на себе низку зобов'язань / фото ua.depositphotos.com

16 європейських авіакомпаній зобов'язалися надавати більш точну інформацію і виплачувати компенсації пасажирам у разі скасування рейсів протягом семи днів.

Рішення було прийнято за ініціативою Єврокомісії, яка ще в грудні 2020 року закликала авіаперевізників звернути увагу на проблеми з виплатами пасажирам на тлі пандемії коронавірусу.

Як зазначив комісар з питань юстиції Дідьє Рейндерс, це хороша новина для споживачів.

Відео дня

"На ранній стадії пандемії деякі авіакомпанії пропонували пасажирам ваучери. Вони діяли проти правил захисту споживачів ЄС. Це було неприпустимо. Я радий, що більшість з них погодилися повернути ці ваучери", - зазначив він.

Як говориться у прес-релізу Єврокомісії, мова йде про авіакомпанії Aegean Airlines, Air France, Alitalia, Austrian Airlines, British Airways, Brussels Airlines, Easyjet, Eurowings, Iberia, KLM, Lufthansa, Norwegian, Ryanair, TAP, Vueling і Wizz Air.

Читайте такожВ Україні з'явиться національний авіаперевізник: названо терміни

За підсумками діалогу авіакомпанії взяли на себе наступні зобов'язання:

  • повернення коштів пасажирам за квиток на скасований рейс протягом 7 днів;
  • пасажирів будуть більш чітко інформувати про їхні права у разі скасування рейсу авіакомпанією;
  • будуть повідомляти про різні варіанти компенсацій (взяти квиток на інший маршрут, повернути гроші або отримати ваучер);
  • видавати ваучери будуть тільки в разі, якщо пасажир сам вибере таку опцію;
  • пасажири, які забронювали рейс через посередника, зможуть звернутися в авіакомпанію і безпосередньо запросити відшкодування.

Крім того, національна влада вирішить, що робити з неврегульованою проблемою неповоротних ваучерів, які були нав'язані споживачам на ранній стадії пандемії.

Вас також можуть зацікавити новини