Всього минулого року "Укрзалізниця" реалізувала понад 19 млн квитків / Ілюстрація REUTERS

Пасажири акціонерної компанії "Укрзалізниця" (УЗ) в 2020 році придбали 12,9 млн квитків (66% від загальної кількості проданих проїзних документів) через інтернет.

Про це повідомила прес-служба компанії.

Читайте також"Укрзалізниця" хоче охороняти поїзди за допомогою квадрокоптерів

Всього минулого року "Укрзалізниця" реалізувала понад 19 млн квитків, з яких 3 млн проїзних документів були повернуті пасажирами.

«На цей показник вплинули карантин в березні-травні 2020 року і подальше введення "червоних зон" з червня 2020 року і, як наслідок, скасування залізничного сполучення», - сказано в повідомленні.

Що цьому передувало

12 січня "Укрзалізниця" у партнерстві з компаніями Visa і Middleware Inc. запустила чат-бот в месенджерах Viber і Telegram з функцією продажу квитків.

"Укрзалізниця" за підсумками 2020 року перевезла в пасажирських поїздах далекого прямування понад 16 млн пасажирів.

Найпопулярнішим став маршрут Київ-Харків-Київ, на якому було перевезено 712,7 тис. пасажирів.

Другим за популярністю став маршрут Київ-Львів-Київ (652,8 тис.пасажирів), третім - Київ - Дніпро - Київ (561,8 тис.).

"Укрзалізниця»

"Укрзалізниця" - акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень Українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись тільки залізницям Китаю, Росії та Індії.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram