На маневрові локомотиви припадає значна частка споживання енергії залізницями в Каліфорнії / Ілюстрація REUTERS

У Каліфорнії (США) Комісія з енергетики виділила компанії Sierra Northern Railway та енергетичної дослідницької організації GTI майже 4 мільйони доларів на фінансування виробництва маневрового локомотива на водневих паливних елементах з метою демонстрації потенціалу водневих тягових агрегатів в зниженні викидів парникових газів в порівнянні з дизельними двигунами.

Про це повідомляє Railway Gazette.

Читайте такожУ Німеччині Siemens та Deutsche Bahn працюють над створенням водних поїздів

Відео дня

Компанія Sierra Northern Railway повідомила, що на маневрові локомотиви припадає значна частка споживання енергії залізницями в Каліфорнії, і тому вони є "відмінним випробувальним стендом" для демонстрації технологій з нульовим рівнем викидів.

"Ми віримо, що цей проект допоможе привести локомотивну галузь до переходу на шлях без викидів", - сказав президент Sierra Northern Railway Кеннан Х. Бірд III.

Також повідомляється, що Sierra Northern Railway є технічним керівником і співпрацює з GTI в якості офіційного заявника в Комісію з енергетики Каліфорнії.

Технічними партнерами з/д операторів є Railpower Tech, Ballard Power Systems, Optifuel Systems, Інститут транспортних досліджень Каліфорнійського університету в Девісі, Valley Vision, Velocity Strategies, газова компанія Південної Каліфорнії та Район управління якістю повітря в столиці Сакраменто.

Водневі Локомотиви

Польський виробник рухомого складу Pesa Bydgoszcz в березні 2021 року повідомив, що завершує роботу над своїм першим водневим локомотивом, який, за словами президента компанії Кшиштофа Здзярського, буде представлений до кінця 2021 року. 

Також у березні 2021 року канадська компанія Ballard Power Systems і залізниця Canadian Pacific оголосили, що остання буде використовувати модулі паливних елементів, виготовлені Ballard, при реалізації програми створення локомотивів на водневому паливі. При цьому, в місті Датун північно-китайської провінції Шаньсі на заводі компанії CRRC Datong Co. В кінці січня вже зійшов з конвеєра перший гібридний локомотив на водневих паливних елементах, розроблений в Китаї.