сон / uchealth.com

Такого висновку дійшли вчені, які досліджували ставлення до сну у представників 100 країн світу. Свої висновки вони представили в журналі Science Advances, пише Лента.ру.

Математики з Університету штату Мичиган отримали інформацію про особливості сну кількох тисяч людей завдяки безкоштовному мобільному додатком по боротьбі з джет-лагом — Entrain. Після його запуску в 2014 році близько восьми відсотків користувачів погодилися (на умовах анонімності) поділитися з вченими інформацією про час свого сну. Специфічність вибірки, попереджають вчені, не дає підстави скласти думку щодо більшості населення з отриманих таким чином даних.

Читайте такожГрамотний режим сну допоможе схуднути

Насамперед дослідники з'ясували, що час відходу до сну визначається соціальними чинниками — необхідністю довго працювати чи вечірніми розвагами. Однак будять людей вранці, насамперед, внутрішні біологічні годинники. Таким чином, пізніше засипання неминуче гарантує депривацію сну.