Львів. 29 лютого. УНІАН. Сьогодні у Львові віце-прем'єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков взяв участь у дослідній  експлуатації електровоза нового покоління 2ЕС10, який отримала Львівська залізниця. Разом з Борисом Колесніковим  у дослідній поїздці взяли участь  Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак та начальник Львівської залізниці Богдан Піх.

Як повідомили УНІАН у Державному територіально-галузевому об’єднанні „Львівська залізниця”,  для дослідної експлуатації Львівська магістраль отримала два нові електровози постійного струму – 2ЕС6 та 2ЕС10, виготовлені у Росії ТОВ «Уральские локомотивы».

„Як стверджує компанія-виробник, вантажний електровоз 2ЕС10 «Граніт», об’єднав у собі найкращі конструкторські та технічні рішення і створений на базовій платформі електровоза 2ЕС6, у якому інтегровані тягове обладнання та інші компоненти компанії Siemens AG”, - зазначається у повідомленні.

Відео дня

Для випробування нового тягового рухомого складу Львівську залізницю вибрали не випадково, адже саме її складний рельєф дозволяє вивчити усі переваги та недоліки техніки. Випробування електровозів відбувається на дільниці Львів – Лавочне – Чоп, експлуатаційна довжина якої – 265,8 км.  Більша її частина – гірська місцевість, а найвища точка – станція Бескид – 790 метрів над рівнем моря (друга високогірна точка Львівської залізниці).

Як зазначають на „Львівській залізниці”, перші результати випробування засвідчили, що  перевага експлуатації нових електровозів є суттєвою.

„Насамперед, це стосується покращення умов праці локомотивних  бригад, збільшення міжремонтного пробігу та зменшення витрат електроенергії. Також стане можливим відслідковування координат і технічного стану локомотива за допомогою системи GPS/ГЛОНАС, ріст середньодобової продуктивності за рахунок збільшення вагових норм поїзда та  зменшення трудоємкості в обслуговуванні і ремонті тягового рухомого складу”, - зазначається у повідомленні.

Залізничники очікують на значний економічний ефект від впровадження електровозів серії 2ЕС10 у порівнянні з електровозами серії ВЛ11М (які Львівська залізниця використовує сьогодні) на дільниці Львів – Лавочне – Чоп, зокрема, зменшення витрат електроенергії на 10 відсотків, зменшення витрат за рахунок вивільнення електровозів-штовхачів – 30 відсотків, а також на зменшення витрат на проведення технічних обслуговувань і поточних ремонтів (за рахунок збільшення міжремонтних пробігів).

Довідка УНІАН. На сьогодні парк електровозів Львівської залізниці нараховує 172 одиниці, з них змінного струму – 47 (35 – ВЛ80т і 12 – ВЛ40) та постійного – 125 (22 – ВЛ10 і 103 – ВЛ11м). При нормативному терміні служби 30 років середній вік тягового рухомого складу становить 28,2 роки, а зношеність сягає 86,8%.
Ще складніша ситуація склалася із тепловозами: їх зношеність вже дорівнює 99%. Всього у парку Львівської залізниці 391 тепловоз (33 – М62, 103 – 2М62, 60 – 2М62у та 195 – ЧМЕ3). При нормативному терміні служби 20 (М62, 2М62, 2М62у) та 25 років (ЧМЕ3) середній вік тягового рухомого складу становить 28 років.