Реліз Call of Duty: Mobile. Перші результати і 20 млн завантажень / itc.ua

Call of Duty: Mobile надає гравцям повноцінні режими мережевої гри, а також новий досвід "Королівської Битви". Важливою особливістю стало те, що вперше в одній грі фанати можуть вибрати улюблені карти, режими, знакових персонажів і зброї з попередніх частин франшизи, включаючи Modern Warfare і Black Ops.

У першу добу з моменту запуску Call of Duty: Mobile сервера гри не справлялися з навантаженням, про що свідчать коментарі гравців, які, скачавши гру не могли її запустити. Проте незабаром компанія виправила ситуацію. В цілому ж, за даними аналітиків з Sensor Tower всього за 48 годин з моменту релізу гру завантажили 20 млн користувачів, а завдяки мікротранзакциям розробники встигли заробити $2 млн.

У найближчому майбутньому Activision обіцяє випустити додатковий безкоштовний контент для Call of Duty: Mobile, включаючи нові сезонні оновлення, ігрові режими, спорядження і предмети для кастомізації. На даний момент у грі проходить перший глобальний захід під назвою Lighting up the World. Його суть полягає в тому, що чим більше фанатів буде грати, тим більше безкоштовних нагород, включаючи забарвлення камуфляжу для цілого ряду предметів, будуть доступні всім користувачам. Відстежувати глобальний прогрес нагород можна в розділі "Події".