Центр Чумацького Шляху не такий вже спокійний, як вважалося / dailytechinfo.org

Астрономи з Австралії і США знайшли докази, що близько 3,5 мільйона років тому в центрі Чумацького Шляху стався потужний спалах.

Читайте такожАстрономи зафіксували повторювані сигнали з космосу

Раніше вже було припущено, що це світіння пов'язано з поки не відомим спалахом. Тепер же вчені змогли точніше локалізувати джерело і визначити час події. Про це вони повідомляють у статті, яка готується до публікації в Astrophysical Journal, передає Naked Science.

"Ці результати різко змінюють наші уявлення про Чумацький Шлях. Ми завжди вважали свою Галактику порівняно спокійною, з не таким вже яскравим центром. Нові ж результати відкривають можливості для зовсім інших інтерпретацій", - говорять дослідники.

Можливо, перш центр Чумацького Шляху був не менш активний, ніж центри інших великих галактик, видимі як найпотужніші квазари. І можливо, що цей час ще не зник остаточно. У масштабах часів життя зірок і галактик 3,5 мільйона років, що минули з часу спалаху, не більш ніж мить. Окремі повторення таких подій можуть відбуватися і сьогодні, і в майбутньому.

Раніше вченим за допомогою телескопа вдалося зняти, як чорна діра розриває зірку, що потрапила в область її величезного гравітаційного тяжіння.