Марк Цукерберг / REUTERS

Член Палати представників США Олександрія Окас-Кортес поставила засновнику Facebook Марку Цукербергу запитання про фактчекінг політичної реклами. Відповідь Цукерберг знайти не зміг.

Про це повідомляє Business Insider.

Читайте такожФахівці ESET знайшли в Google Play 42 шкідливі програми

Відео дня

Окас-Кортес, зокрема, запитала у Марка, чи зможе вона запускати у Facebook рекламу, орієнтовану на республіканців, які під час праймеріз заявляють, що проголосували за «Новий зелений курс», враховуючи, що соцмережа не перевіряє вміст такої реклами.

На що Цукерберг відповів: «Я не можу відповісти одразу. Думаю, мабуть».

Раніше Facebook підтвердив, що політичну рекламу показують без попередньої перевірки на факти. Видаляють лише з відвертим вмістом, зокрема – образами.

«Отже, ви будете видаляти брехню? Чи будете навмисне брехати? Я думаю, це досить просто: так чи ні? Я кажу про фактичну дезінформацію», – запитала вдруге конгресменка.

«Це демократія. Я вважаю, що люди самі повинні бачити, що говорять політики, за яких вони голосують, і самостійно робити про них висновки», – пояснив позицію Цукерберг.

Засновник соцмережі пізніше додав, що за перевірку контенту відповідає Міжнародна мережа перевірки фактів Пойнтера, яка, за його словами, має «жорсткі стандарти» щодо перевірки.

Як повідомляв УНІАН, раніше Цукерберг попередив, що, за його даними, Росія, Іран і Китай продовжить спроби втручання у вибори в інших країнах у 2020 році.