Ілюстрація / REUTERS

Після трансляції вбивства в соціальній мережі Facebook компанія прийняла рішення змінити процес подачі скарг на публікації так, щоб користувачі могли робити це настільки «легко і швидко, наскільки це можливо», повідомив на сайті організації віце-президент Facebook з глобальних операцій Джастін Ософскі.

Інцидент, що стався 16 квітня, коли чоловік у штаті Огайо викладав на своїй сторінці в соціальній мережі відеозапис до, під час і після скоєння вбивства літньої людини, Ософскі назвав «жахливим злочином, якому немає місця в Facebook», пише РБК.

«В результаті цієї жахливої серії подій ми переглядаємо наші потоки звітності, щоб люди могли повідомляти про відео - та інших матеріалі, які порушують стандарти, настільки легко і швидко, наскільки це можливо», — підкреслив представник компанії, помітивши, що скарг на перше відео, в якому зловмисник повідомляє про те, що планує скоїти вбивство, в Facebook не отримали. Щодо другого відеозапису, на кадрах якого відбувається безпосередньо вбивство, віце-президент компанії з глобальних операцій зазначив, що обурені повідомлення про нього представники соціальної мережі отримали «більше ніж через годину після публікації.

Відео дня

Читайте такожFacebook закрив 30 тисяч акаунтів, які поширювали фейкові новини

Обліковий запис підозрюваного, за словами Ософскі, в соціальній мережі заблокували «протягом 23 хвилин після отримання першого повідомлення про вбивство». «Але ми знаємо, що нам потрібно працювати краще», — зазначив він, додавши, що в Facebook «вдячні всім, хто повідомляв про цих відеороликах та інших образливих матеріалах». Також подяку віце-президент компанії висловив всім «хто щодня допомагає захищати Facebook».