Пасажирка потягу УЗ Надія Полякова, що постраждала через поличку, оплачує лікування самостійно / Facebook - Светлана Полякова

Представники "Укрзалізниці" або страхової компанії «Арсенал» не пропонували жодної допомоги пасажирці потяга "Київ-Рахів" Надії Поляковій, яка дістала важкі травми через падіння полиці у вагоні. 

Читайте такожНа Тернопільщині пасажирський потяг Рахів-Київ кілька годин простояв у полі, бо ремонтники забули на шляхах обладнання

Про це сама Полякова розповіла журналістам  "Громадського радіо". 

Відео дня

«Від Укрзалізниці жодної допомоги ніхто не пропонував. Зі страхової зі мною теж ніхто не зв’язувався», – зазначила жінка. 

Зазначається, що у постраждалої - перелом тазу. Вона відновлюється після операції у тернопільській лікарні. 

«З цим апаратом (для скріплення кісток – ред.), який мені поставили після операції, мені треба бути місяць. Потім треба буде повторну операцію робити», – повідомила жінка.

Платити за недешеве лікування Поляковій доводиться самостійно. 

«Апарат, який поставили, – десь 5 тисяч доларів коштує. Одну томографію мені вже зробили – теж десь 800 гривень, 5 рентгенів до операції, 5 після… Я в шоці, це дуже недешево», – зазначила постраждала.

Жінка розповіла, що 22 грудня у потязі "Київ-Рахів" на неї впала верхня полиця разом із іншою пасажиркою.

«Та частина, де голова, була на місці, а та, де таз і ноги – вона була на мені… Наполовину впала на мене. Полицю перед його приходом поставили – не знаю, хто, мені дуже погано було, в мене шок був больовий, тому я не бачила. Чи це провідниця, чи хто… Бо вони піднімали з мене ту полицю», – згадує Полякова.

Раніше повідомлялось, що жінка дістала у потязі важкі травми через падіння на неї полички з іншою пасажиркою. Постраждалу прооперували. 

В УЗ стверджують, що поличка начебто була справною, а інцидент міг статись «через необережність пасажира». Втім донька постраждалої заявила, що акт, складений співробітниками УЗ щодо інциденту, містить неправдиву інформацію, а зламана поличка швидко «зникла з вагону».