Андрій Івко

За перший рік програми Володимира Зеленського «Велике будівництво» відремонтовано 4 000 км доріг, що показало готовність Укравтодору виконувати великі обсяги робіт. Наступним кроком стане реалізація мегапроєктів, про що в інтерв'ю журналу MINTRANS розповів керівник Департаменту розвитку доріг Укравтодору Андрій Івко.

«Таких об'єктів кілька. По-перше, траса М-30, яка з'єднує західну і східну Україну. Вона проходить через дев'ять областей: від Стрия, по М-12, до Знам'янки, і потім, по М-04, у бік Луганської області. Загальна протяжність М-30 становить близько 1 300 км. У попередні періоди оновлено 630 км дороги, цього року маємо відновити ще 530 км», - каже Івко.

Наступним великим проєктом «Великого будівництва» стане маршрут Київ - Кишинів. Він передбачає не лише ремонт всієї дороги, а й будівництво нового мосту в Ямполі на кордоні з Молдовою.

Ще одна важлива траса - Н-31 Дніпро-Решетилівка, яку будують з нуля. «Це важливий маршрут, дорога першої категорії, яка допоможе мешканцям південно-східної частини, які прямують до Києва, заощадити понад години часу. Багато що вже зроблено у Полтавській і Дніпропетровській областях, але й чимало попереду», - коментує Івко.

Дороги відновлюють за маршрутним принципом: розпочате минулого року завершують у наступному. Кожна дорога має бути доведена до кінця. У пріоритеті - міжнародні та національні траси, що зв'язують обласні центри.

«Логіка така: обираємо основні маршрути країни, враховуємо інтенсивність руху, соціальний чинник і поточний стан дороги... Далекого горизонту планування поки немає, але основні маршрути та транспортні розв'язки зробимо до кінця 2024 року», - пояснив глава департаменту.

Нагадаємо, раніше координатор «Великого будівництва», заступник голови Офісу президента Кирило Тимошенко повідомляв, що у 2021 році за інфраструктурною програмою Володимира Зеленського буде відремонтовано і побудовано 6 500 км доріг і 245 штучних споруд.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram