
У мобільному застосунку Резерв+ стався збій в роботі, користувачі не можуть отримати доступ до електронних документів в ньому. Цю інформацію підтвердили у Міністерстві оборони.
У відомстві кажуть, що проблема виникла із технологією BankID, яка підтверджує особу користувача через банк, в якому людина має рахунок.
Тим, хто все ж зміг отримати доступ до електронного документу, у Міноборони порадили зберегти військовий документ безпосередньо на смартфон у вигляді pdf-файла. Тим, хто отримав електронне направлення на ВЛК, радять зробити скріншот.
"Якщо подали запит на відстрочку або направлення на ВЛК, будь ласка, зачекайте. Також наголошуємо, що люди з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення, а також студенти, аспіранти, докторанти можуть більше не подавати запит на продовження відстрочки в Резерв+, документ у застосунку оновиться автоматично", – повідомили у Міноборони.
У відомстві запевнили, що разом з командою BankID працюють над усуненням проблеми.
Електронна держава: останні новини
Як писав УНІАН, в Мінцифри анонсували нові послуги та сервіси, які незабаром запустять в "Дії". Зокрема планується інтегрувати на порталі штучний інтелект, розширити сервіси для водіїв, цифровізувати послуги, які пов’язані зі смертю та інше.
Також ми розповідали, що у "Резерв+" запустили автоматичне продовження відстрочки для людей з інвалідністю та здобувачів освіти. У майбутньому послуга буде доступна й для багатодітних батьків.