
Колишній керівник Playstation Шухей Йошида розповів, як зростання бюджету обмежує різноманітність в ігровій індустрії.
У розмові з каналом Kit & Krysta він розповів, що за часів PS4 було відчуття, що чим масштабніший проєкт, тим безпечніше. І це добре видно з релізів тієї епохи: God of War, Horizon, Spider-Man:
"Звучить парадоксально, але чим більше ми вкладали, тим вищими здавалися шанси на успіх. Люди хотіли великі ігри з крутою графікою, реалістичними персонажами і десятками годин геймплею".
Зараз же бюджети проєктів нерідко перевалюють за сотні мільйонів доларів, і видавці змушені скорочувати кількість проєктів.
За словами Йошиди, якщо за часів PS1 мільйон проданих копій вважався успіхом, то тепер для AAA-гри нормою стало 10 мільйонів, а поріг окупності - вже не завжди досяжний.
Він також згадав, що продовження одних і тих самих франшиз за часів PS4 і PS5 могли коштувати вдвічі дорожче, при цьому ризики стали тільки вищими: "Ми досягли точки, коли не можемо відбити вкладення. І покоління PS5 - перше, де індустрія почала по-справжньому замислюватися, що так далі не можна".
Схожої думки дотримується Джейсон Шрайер з Bloomberg. Він вважає, що розробка ігор стає дедалі дорожчою через невміле управління.
Раніше Шухей Йошида розповів, чому японські ігри успішні. При цьому копіювання прийомів японців європейськими розробниками - не гарантія успіху.