
Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні під час колегії облдержадміністрації повідомила начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату ТОДА Людмила Сух.
За її даними, позитивно вирішено 86 тис. 820 звернень – 72% від загальної кількості.
Читайте такожНа Тернопільщині субсидію призначено для 195 тисяч сімей – 98% від тих, хто звернувся
Водночас Сух зауважила, що більш як у 5 разів зросла кількість повторних звернень – із 57 одиниць у 2014 році до 312 упродовж 2015 року.
«Це означає, що влада на місцях усувається від вирішення проблем, стає спостерігачем. Так не може бути. Потім люди приїздять з районів до Тернополя з пікетами. Це нонсенс, бо тут ми вирішуємо їхні проблеми, які можна було вирішити на рівні районів», – наголосив заступник голови ОДА Ігор Вонс.
За даними Сух, 2015 року суто до обласної державної адміністрації надійшло 2743 звернення, що на на 40% більше, ніж у 2014 році.
Позитивно вирішено з них 460 (16,8%).
Найбільше звернень надійшло від мешканців Борщівського, Бучацького, Кременецького, Тернопільського районів.
Читайте такожВкладникам банку сина Януковича завершили масові виплати
При цьому 1403 звернень ( 51 % від загальної кількості отриманих звернень) склали звернення від жителів Тернполя. У них неодноразово порушувались питання щодо покращення роботи житлово-комунального господарства, надання допомоги на лікування, отримання дозволу на розробку проекту землеустрою та інших питань соціально-побутового спрямування.