express.te.ua

Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні під час колегії облдержадміністрації повідомила начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату ТОДА Людмила Сух.

За її даними, позитивно вирішено 86 тис. 820 звернень –  72% від загальної кількості.

Читайте такожНа Тернопільщині субсидію призначено для 195 тисяч сімей – 98% від тих, хто звернувся

Відео дня

Водночас Сух зауважила, що більш як у 5 разів зросла кількість повторних звернень – із  57 одиниць у  2014 році до 312  упродовж 2015 року.

«Це означає, що влада на місцях усувається від вирішення проблем, стає спостерігачем. Так не може бути. Потім люди приїздять з районів до Тернополя з пікетами. Це нонсенс, бо тут ми вирішуємо їхні проблеми, які можна було вирішити на рівні районів», – наголосив заступник голови ОДА Ігор Вонс.

За даними Сух, 2015  року  суто до  обласної  державної  адміністрації  надійшло 2743 звернення, що на на 40% більше,  ніж у 2014  році.

Позитивно вирішено з них 460 (16,8%).

Найбільше звернень надійшло від мешканців Борщівського, Бучацького, Кременецького, Тернопільського районів.

Читайте такожВкладникам банку сина Януковича завершили масові виплати

При цьому 1403 звернень ( 51 % від загальної кількості отриманих звернень) склали звернення від жителів Тернполя.  У них неодноразово порушувались питання щодо покращення роботи житлово-комунального господарства, надання допомоги на лікування, отримання дозволу на розробку проекту землеустрою  та  інших питань соціально-побутового спрямування.