Ілюстрація / REUTERS

Державіаслужба буде штрафувати українські авіакомпанії, якщо вони не будуть виконувати передбачені правилами вимоги про необхідне обслуговування пасажирів у разі затримки або скасування рейсів.

Про це заявив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк на засіданні авіаційного комітету при Торгово-промисловій палаті України, пише avianews.com.

Читайте такожПасажири YanAir блокували вхід до термінала F аеропорту Бориспіль

Відео дня

За словами чиновника, регулятор також висунув вимоги до авіакомпанії щодо обов'язкової наявності кол-центру, який працює цілодобово, в разі, якщо авіаперевізник виконує рейси в нічний час доби.

Лавренюк вважає, що наразі попит туристичних компаній на чартерні авіаперевезення перевищує технічні можливості авіакомпаній.

«Дуже важливо, щоб авіакомпанії, що надають послуги чартерних перевезень, і туроператори проводили детальний аналіз можливостей забезпечення перевезення всіх заявлених туроператором обсягів. В умовах договору між туроператором і авіаперевізником повинні бути чітко визначені обсяги перевезень по кожному маршруту та розклад виконання польотів, а також передбачені санкції за порушення закріплених умов», — заявив Лавренюк, слова якого цитує прес-служба уряду.

Присутній на засіданні в. о. першого заступника голови Державіаслужби Сергій Коршук доповів про те, що регулятор мобілізує весь інспекторський склад для виконання більш посилених перевірок технічного стану літаків.

«На жаль, сьогодні є перевізники, які беруть на себе зобов'язання, не враховуючи технічний стан літаків, їх вік і графік польотів, із-за чого виникають затримки. До таких перевізників будуть застосовуватися жорсткі санкції. Для нас безпека пасажирів понад усе», — прокоментував ситуацію на ринку Коршук.

Нагадаємо, Державіаслужба у червні на кілька днів зупинила польоти YanAir, пославшись на виявлені зауваження в організації діяльності перевізника, які можуть негативно вплинути на безпеку польотів. Після їх усунення регулятор відновив дію сертифіката експлуатанта YanAir.