Ілюстрація / REUTERS

Авіакомпанії зіткнулися з серйозним падінням кількості бронювань, оскільки пасажири відкладають свої поїздки, побоюючись поширення коронавірусу. Деякі мандрівники навіть готові відмовитися від квитків і не приходять на рейси.

За словами менеджера клінінгової компанії JetWash Aero Крістіана Руні, вид прибирання, який буде застосовуватися перед рейсом, залежить від розкладу літака, пише avianews.com з посиланням на CNN Travel.

Наприклад, якщо час між прильотом і відльотом незначний, то екіпаж тільки прибирає старі газети й сміття, які залишили пасажири.

Відео дня

Читайте такожСитуація в туріндустрії через коронавірус стала найгіршою з початку 2000-х - Bloomberg

Базове, але більш ретельне прибирання, проводиться вночі або під час тривалого розвороту літака, коли зазор між рейсами становить кілька годин.

У цей час чистяться туалети, протираються і дезінфікуються відкидні столики, чистяться кухні, сидіння та інші поверхні. Таке прибирання займає від однієї години.

Глибока очищення проводиться авіакомпаніями раз у місяць або шість тижнів. Це дуже ретельне прибирання, що займає кілька годин. Під час нього використовуються речовини для дезінфекції, які дозволяють забезпечити антибактеріальний захист на строк до 10 днів.

Однак, як і в будь-якій подібній діяльності, людський фактор має важливу роль. Бортпровідник American Airlines Стефані Бірон звертає увагу, що часто стикається з не дуже задовільною якістю прибирання.

"Іноді ти заходиш у салон і змушений вийти, щоб сказати агенту про те, що літак виглядає жахливо, і необхідно виконати прибирання повторно. Кожен раз ситуація різна. Іноді ти входиш вранці, а салон глибоко почищений, ну або принаймні нам кажуть, що це так", - розповіла стюардеса.

Читайте такожДля ринку авіаперевезень цей рік може стати найгіршим з часів кризи 2009-го через коронавірус

Втім, професор медицини доктор Вільям Шаффнер з відділу інфекційних захворювань університету Вандербальта скептичний щодо того, що авіакомпанії можуть зробити щось значне з метою запобігти поширенню коронавірусу.

За його словами, найчастіше відбувається передача від людини до людини, тому поверхні в літаку не є реальною проблемою.

"Навіть якщо вірус перебуває на поверхні, він не стрибне з сидіння і не вкусить вас, ви повинні доторкнутися до нього, а потім доторкнуться до свого носа або рота", - пояснює він.

Тому, вважає Шаффнер, важливим фактором є миття рук з милом і використання дезінфікуючих серветок.

Профілактика коронавіруса / інфографіка: УНІАН

Як повідомляв УНІАН, спалах викликаного новим коронавірусом захворювання був зафіксований в кінці грудня 2019 року в самому густонаселеному місті Центрального Китаю - 12-мільйонному Ухані. Всесвітня організація охорони здоров'я визнала його надзвичайною ситуацією міжнародного масштабу.

Станом на 4 березня у світі зареєстровано 93 160 лабораторно підтверджених випадків COVID-19, з них 3 198 - летальні. Одужали 50 690 осіб.

Підписуйтесь також на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.