Єдиний опозиційний телеканал Грузії “Імеді” зник з ефіру

19:14, 07 листопада 2007
Світ
1307 0

В офісі телекомпанії помічені спецназівці

 Бадрі ПАТАРКАЦИШВІЛІ
Єдиний опозиційний телеканал Грузії “Імеді” припинив телетрансляцію.

За кілька хвилин до припинення трансляції, як передало агентство “РІА-Новості” в офісі телекомпанії були помічені представники грузинського спецназу.

Телеканал “Імеді” належить підприємцю Бадрі ПАТАРКАЦИШВІЛІ.

 

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter