Аналіз звернень громадян засвідчив довіру до міліції. Про це глава МВС Віталій Захарченко написав у своєму блозі.

Захарченко: Аналіз звернень громадян засвідчив довіру до міліції

Він також зазначив, що лише незначна частина звернень громадян стосуються компетенції органів внутрішніх справ. Кількість скарг на роботу міліції та подяк за сумлінне виконання правоохоронцями своїх службових обов’язків є приблизно однаковим.

Відео дня

«Завершився перший етап започаткованих мною виїзних прийомів громадян, під час проведення яких кожна людина могла прийти і поскаржитися на будь-які відомі їй порушення законності», – цитує Віталія Захарченка управління зв’язків із громадськістю МВС України.

Очільник правоохоронного відомства особисто провів декілька таких прийомів громадян. Подібні зустрічі з людьми у всіх регіонах держави також провели заступники глави МВС та представники апарату відомства.

«Слід відзначити, що з досить великого масиву звернень громадян (а їх надійшло понад 950), лише 51 стосуються саме неправомірних дій з боку працівників органів внутрішніх справ. Це становить трохи більше 5% від загальної кількості. Приблизно такою ж є й кількість подяк працівникам міліції», – йдеться у повідомленні.

Віталій Захарченко зазначив, що більшість скарг, що прозвучали, стосуються порушень, допущених під час розслідування кримінальних справах у минулих роках. Деякі з цих порушень мали місце 6-7 років тому.

Однак більшість піднятих заявниками питань не стосуються компетенції МВС. Серед них – підвищення розміру пенсії, поліпшення статусу ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС, побутові негаразди тощо.

«На мою думку, той факт, що люди з усіма своїми проблемами звертаються до міліції, свідчить про довіру громадян до нас. І в першу чергу – жителів сільської місцевості, для яких дільничний інспектор міліції – найближчий представник влади і чи не найперший помічник», – наголосив міністр внутрішніх справ України.