Лох-несське чудовисько винайшов рекламщик / animalworld.com.ua

Кампанія, що розгорнулася у Facebook та закликає якомога більше людей взяти участь у пошуках Лох-неського чудовиська, стурбувала британське Національне королівське товариство порятунку на воді (RNLI).

Читайте такожТисячі користувачів соцмережі в костюмах піратів і Губки Боба зібралися штурмувати Бермудський трикутник

Вже близько 18 тисяч користувачів Facebook заявили, що мають намір відправитися на пошуки чудовиська, а ще 38 тисяч подумують про те, щоб приєднатися, пише BBC.

Відео дня

Ідея була запозичена від кампанії "Взяти штурмом Зону 51", яка закликає тисячі людей, щоб дізнатися, чи не приховує американська влада правду про НЛО.

Але служба RNLI на озері Лох-Несс попереджає, що пошуки чудовиська можуть бути небезпечними, так як озеро дуже глибоке.

Рятувальники (всі вони - волонтери) кажуть, що не зможуть впоратися з інцидентами на воді, якщо на озері будуть тисячі людей, у них немає таких ресурсів, як у американській армії.