
Джолен Андерсон, яка десятиліттями працювала рекрутером, зокрема 13 років у юридичній і кадровій службі Visa, розповіла про головні помилки в резюме, які відштовхують роботодавців, пише CNBC.
Як вказує Андерсон, критичний недолік резюме - відсутність чіткого формулювання минулих обов'язків.
"Люди повинні розуміти, у чому полягала їхня робота, за що вони відповідали і як вони змогли принести користь", - каже Андерсон.
Вона радить під час опису своїх минулих завдань у резюме кількісно оцінити роботу, яку ви виконали за кожним завданням. Це не буде вирішальним фактором, але з більшою ймовірністю змусить роботодавця приділити увагу вашому резюме, стверджує Андресон.
"Я, безумовно, зупинюся і приділю більше часу резюме, яке формулює роботу таким чином, ніж те, що просто звучить як стандартний опис роботи", - каже вона.
Колишній рекрутер Amazon Ліндсі Мастейн також зазначає, що, не наводячи конкретних прикладів того, як ви допомогли своїй компанії досягти цілей, "ви просто маєте вигляд людини, яка дарма займає місце".
Один зі способів продемонструвати свою користь - розбити більші проєкти на окремі частини.
Припустимо, ви працювали над злиттям і поглинанням. "Вам потрібно було аналізувати і досліджувати дані? Вам доводилося об'єднувати команди? Вам доводилося оцінювати таланти і продуктивність?" - говорить Андерсон про типи успіхів, які ви можете перерахувати.
Якщо ви рекрутер, ви можете вказати у своєму резюме, що ви опитали 330 кандидатів у певному кварталі - або щось іще, що має значення.
Також одним із найбільш тривожних сигналів у резюме Андерсон назвала короткі терміни перебування на посаді без пояснення причин.
"Ви хочете бачити деяку послідовність і деяку довговічність, щоб люди відчували зв'язок і прихильність компанії", - каже вона.
Раніше УНІАН розповідав, що мільярдер Джефф Безос на співбесіді у своїй компанії Amazon завжди запитував у претендентів, чи вважають вони себе везучими. Запитання може здатися досить дивним, але психологи наполягають, що це дуже ефективний спосіб перевірки деяких найважливіших якостей для успіху в бізнесі, включно зі скромністю, ініціативністю та оптимізмом.