
Купуючи новий автомобіль просто із салону, ви сподіваєтесь отримати машину, яка в усьому буде кращою зі старіші автівки, які доступні на вторинному ринку. На жаль, це не завжди так. І навіть в таких критичних питаннях, як безпека, нові машини можуть поступатися своїм попередникам.
Автомобільний портал SlashGear склав список таких проблемних нових автомобілів на базі тестувань безпеки, зокрема краш-тестів, що проводяться Страховим інститутом безпеки дорожнього руху та Національною адміністрацією безпеки дорожнього руху США. Отже, ось найменш безпечні нові машини на сьогодні:
- Ford Mustang Coupe 2025 року. Mustang завжди був про потужність, стиль та характер. А от безпека ніколи не була його сильною стороною. Машина має проблеми із захистом від бокового удару ззаду та підвищений ризик перекидання. Машина також забезпечує слабший захист нижньої частини тіла водія і пасажирів.
- Кіа К4 2025 року. На перший погляд, він має все, що шукає сучасний покупець автомобіля: сміливий цифровий інтерфейс, розширені функції безпеки, вдосконалений круїз-контроль з повною функцією зупинки та руху, а також конкурентоспроможну ціну. Але, як відомо, перше враження не говорить усієї історії. Випробування виявили явне слабке місце в захисті пасажирів на задніх сидіннях. Ризик перекидання у 9,9% також не заспокоює.
- Nissan Sentra 2025 року. Спочатку здається, що вона оснащена ключовими технологіями безпеки, такими як попередження про лобове зіткнення, попередження про виїзд зі смуги руху, виявлення сліпих зон та гальмування у разі неминучого зіткнення. Але на тестах виявилися недоліки. Є проблеми із безпекою задніх пасажирів під час лобових зіткнень. Тест на бічний удар дав не найкращі результати також.
- Volkswagen Jetta 2025 року. Jetta протягом багатьох років була одним із найнадійніших представників бренду. Модель 2025 року зберігає цю репутацію, але якщо придивитися ближче, з'являються деякі тривожні сигнали, особливо враховуючи зниження рейтингу лобового зіткнення до чотирьох зірок як для водія, так і для переднього пасажира. Оцінки травм не були обнадійливими для тазу водія та тулуба пасажира на задньому сидінні. Ризик перекидання 13%.
- Кіа К5 2025 року. На перший погляд, Kia K5 2025 року виглядає так, ніби в ньому є все необхідне. Він елегантний, комфортний та добре оснащений, пропонує вишуканий досвід водіння за преміальну ціну. У тесті на передній удар із помірним перекриттям K5 отримав загальний бал "Погано" для пасажира позаду. Захист голови та шиї ззаду не витримав, а система ременів безпеки продемонструвала граничну ефективність. Рух манекена викликав тривожні сигнали, сигналізуючи про слабкі задні ремені безпеки під час лобового зіткнення. Тест на бічний удар також не приніс особливих полегшень.
- Hyundai Elantra 2025 року. Результати краш-тестів на помірне перекриття спереду дали погану оцінку для манекена заднього пасажира. Передні ремені показали хороші результати, але заднє сидіння не змогло надійно утримати манекен.
- Kia Forte 2024 року. Він залишається одним із найдешевших автомобілів, які можна купити у 2025 році. Дизайн моделі був створений ще 2019 року, і з точки зору безпеки мало що змінилося. На краш-тесті Forte загалом отримав чотири зірки, але оцінка за пасажира переднього ряду знизилася до трьох. Він отримав низькі оцінки у тестах на помірне перекриття спереду, так і в бічному ударі. Результати на задніх сидіннях були особливо низькими — оцінки "Погано" за всіма показниками для голови, шиї, тулуба та тазу.
- Nissan Altima 2025 року. Як для автомобіля, який не бачив повного редизайну з 2019 року, він показує свій вік, особливо в плані безпеки. Altima отримала оцінку "Погано" у тесті на бічний удар, що свідчить про слабкі структурні характеристики. Вона також не набагато краще показала себе у тесті на помірне перекриття спереду, отримавши загалом оцінку посередньо. Захист пасажирів задніх сидінь був слабким місцем, з низькими оцінками за удар тулуба та тазу, а сам каркас безпеки також отримав низьку оцінку.
- Mitsubishi Mirage 2024 року. Дешевизна має свою ціну, і в цьому випадку ціною є безпека. Поточне покоління автомобіля датується 2014 роком, і з того часу мало що змінилося. Хоча він хвалиться чудовою економією палива, справи йдуть шкереберть, коли розмова про безпеку. Краш-тест дав йому загалом чотири зірки, але бал за бічне зіткнення знизив середній результат до двох зірок. Захист гомілок та стоп був оцінений як "поганий". Ризик перекидання становить 16,4%, що є найвищим показником у цьому списку. Крім того, лобовий краш-тест виявив значне вторгнення в простір водія.
Інші цікаві новини на автомобільну тематику
Як писав УНІАН, деякі автомобілі здатні проїхати сотні тисяч кілометрів без серйозних поломок. Проте є і справжні рекордсмени, для яких ці цифри є смішними. Ці авто проїхали понад 1,5 млн кілометрів.
Також ми розповідали про пять найбезпечніших автомобілів, які найкраще підійдуть водіям-початківцям.